Rijbewijstalent

(7 klantbeoordelingen)

Alles over Rijbewijstalent.

Starten met praktijkles? Bij deze school kan dat met een auto. Het gemiddelde slagingspercentage van Rijbewijstalent ligt op 50%, 6 personen deden examen bij deze rijschool (rijbewijs B). Bereid je goed op de rijles voor door je theoriekennis bij te spijkeren. Je kunt online direct aan de slag met theorie-examens. Op zoek naar het beste theorieboek? Wij zochten het voor je uit, check de top 3! Kies je voor les bij Rijbewijstalent? Je examen doe je bij een van de 3 examenlocaties: Heerenveen, Emmeloord, Eemnes.

Alle contact- en adresgegevens van Rijbewijstalent.

Je vindt de school in Amsterdam. Op zoek naar de adresgegevens van deze school? Balistraat 118H, 1094JV Amsterdam. Dit is het e-mailadres van de school: [email protected]. Even bellen? Je bereikt de school op telefoonnummer 06 16 63 16 77. Ze hebben een eigen website met meer informatie. Hierbij het adres: rijbewijstalent.nl. Het KvK-nummer van de rijschool is: 535789610000. Bij het CBR is de school bekend met rijschoolnummer 1421N0.

Waar zit Rijbewijstalent precies?

Plan je route naar de rijschool via onderstaande kaart.

Nog meer rijscholen in regio Amsterdam.

Klik hier voor alle Rijscholen in Amsterdam. Heb je al bij deze rijscholen gekeken? Auto-/Motorrijschool Andre en Autorijschool Sarian.

Ben je de eigenaar van deze rijschool, of werk je er? Stuur ons een bericht om extra informatie over de rijschool toe te laten voegen. Heb je hier rijles gevolgd? Help andere leerlingen door je ervaring te delen! Scrol naar beneden, je kunt je review helemaal onderaan deze pagina publiceren.

Op een laagdrempelige manier adverteren of leads inkopen? Kijk op deze pagina over rijschool leads en adverteren voor meer informatie.

Specification: Rijbewijstalent

Slagingspercentage

50

Aantal examens

6

Auto

Beschikbaar

Rijles met automaat

Beschikbaar

E-mail

[email protected]

Telefoon-nr

06 16 63 16 77

Website

rijbewijstalent.nl

Adres

Balistraat 118H

Postcode

1094JV

Plaats

Examenlocatie(s)

Heerenveen, Emmeloord, Eemnes

KvK-nummer

535789610000

Rijschoolnummer

1421N0

7 reviews for Rijbewijstalent

1.9
1
0
1
0
5

Add a review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  1. Baas B

    Cees. Het lag echt aan jezelf. Je hebt het verneukt. En nu loop je 3 stappen achter. Je moet je respect terug verdienen. En weetje. Je verpest het ook boos alle leuke hardwerkende autorijlesinstructeurs.
    Je bent onder de maat. Je leeft in een verouderd systeem. Welkom in 2021. Je moet opletten en slimmer zijn, dan overkomt je dit niet. Neem je verantwoordelijk. En schuif het niet af op je klanten. Sukkel

  2. R

    Heb een aantal jaar geleden via LesGo rijlessen bij Cees gevolgd. Naja.. rijlessen waren meer taxi spelen voor zijn kinderen (van sport ophalen + thuis brengen) en telkens stoppen omdat meneer foto’s wilde maken van vogels… in een automaat terwijl ik telkens vroeg om met de schakel te rijden.

    Leuk om te zien dat ik niet de enige ben met een slechte ervaring met Cees.. dacht bijna dat het aan mij lag.
    Verspil je geld niet bij deze oplichter.. filmpje hieronder geeft je een goede indruk:

    https://www.youtube.com/watch?v=Ty7umC-zpnA

  3. P. Hintzbergen, namens VK Incasso BV

    Cees Buijs heeft een overeenstemming bereikt met VK Incasso te Hoogeveen. VK Incasso BV bemiddelt tussen mensen die menen nog geld tegoed te hebben van de heer Buijs.
    Graag verzoek ik u allen contact met ons op te nemen om eventuele discussie of misverstanden uit de wereld te helpen.
    Het plaatsen van negatieve recensies heeft geen toegevoegde waarde aan een mogelijke oplossing die gezocht moet worden.

    U kunt ons bereiken op: [email protected]
    http://www.vkincasso.nl

  4. cees buijs

    Het is geen klacht over het bedrijf, maar wel over de manier hoe mensen denken, zich te mogen uiten en daarmee enorme schade toebrengen.
De klachten van Danita van Slooten, Jesse Uilenreef en Merlijn van der Molen hebben tot nu toe al duidenden euro’s schade toegebracht aan het bedrijf. Ondanks de vele verzoeken contact op te nemen met een bemiddelaar laten deze mensen de klachten staan op internet, waardoor er voor het bedrijf geen inkomsten meer worden gegenereerd, van waaruit zij een eventuele vergoeding zouden kunnen krijgen. IK heb ★ ★ ★ ★ ★
P. Hintzbergen –
    van [email protected]
    gevraagd om deze mensen nogmaals persoonlijk te benaderen omdat e oplossing met een telefoontje kan worden opgelost.
    De opmerkingen waren eerst vol van laster en smaad – dus strafbaar – en daarom is er ook tegen deze mensen aangifte gedaan. Het is inmiddels zo ver opgelopen dat er in mijn prive hierdoor heel veel problemen zijn ontstaan.
    Ik hoop dat deze mensen, en de mensen die in de toekomst op deze site klachten plaatsen zich realiseren, dat dit verstrekkende gevolgen kan hebben voor de tegenpartij.
    Er komt natuurlijk een moment dat de wederpartijen zich moeten realiseren Danita, Merlijn en Jesse , dat de schade die zij aanbrengen ook vergoed zal moeten worden, en dat indien zij nog iets van geld terug zouden willen hebben, dat bij deze verrekend gaat worden met de schade die mijn bedrijf lijd en dan nog niet eens over alle persoonlijke gevolgen die dit voor mjin gezin heeft gehad.
    Ik verzoek dan nogmaals Danita van Slooten, Jesse Uilenreef enMerlijn van der Molen deze acties van klachten te staken en mijn naam van internet te zuiveren.
    Cees Buijs
Rijbewijstalent
    Gewenste Oplossing:
    Dat klachten over mij en mijn bedrijf van internet verdwijnen, omdat de schade die veroorzaakt is buitenproportioneel is geworden ten aanzien van hun mogelijke vorderingen of emotionele waarden die eventueel geschonden zouden zijn.

    Ik heb dus geen klacht maar een reactie

    Dit is dus geen klacht, maar een reactie.
    Mensen zoals Danita van Slooten uit IJmuiden, Jesse Uilenreef uit Utrecht en Merlijn van der Molen uit Amsterdam vinden het nodig hun onvrede uit te spreken op deze site. Wellicht is hierbij niet verteld dat al deze leerlingen hun volledige pakket hebben gereden, en daarna nog lessen wilden bijkoIk heb dus geen klacht maar een reactie

    Dit is dus geen klacht, maar een reactie.
    Mensen zoals Danita van Slooten uit IJmuiden, Jesse Uilenreef uit Utrecht en Merlijn van der Molen uit Amsterdam vinden het nodig hun onvrede uit te spreken op deze site. Wellicht is hierbij niet verteld dat al deze leerlingen hun volledige pakket hebben gereden, en daarna nog lessen wilden bijkopen omdat hun lesniveau nog niet op examenniveau bleek te zijn. Dat zou je toch niet denken als je ontevreden bent.
    Ik ben een zeer ervaren rijinstructeur met meer dan 50.000 uur lesgeven in de afgelopen 15 jaar en het verbijstert dat deze drie personen allemaal om financiele redenen het nodig vinden mij te dwingen geld aan hun te geven vanwege een afwikkeling die ik op basis van de wet ( art. 704 BW) heb afgehandeld. Wellicht hadden deze personen hun geld direct terug gekregen, ware het niet dat er direct op internet op diverse sites door hun klachten werden gepubliceerd. Wetende dat dit ernstige schade aan het bedrijf zou kunnen berokkenen
    Mijn voorstellen om via een intermediar (VK incasso) tot een oplossing te komen is nu na een jaar nog niet door deze partijen in overweging genomen en blijven de klachten hier staan.
    De inkomstenderving en persoonlijke problemen aan mijn kant nemen hierdoor vanzelfsprekend toe en zijn buitenproportioneel gestegen.
    Hoe kan het zijn Dat bijvoorbeeld Jesse Uilenreef, die communicatie heeft gestudeerd in Utrecht en zelf een communicatiebureau heeft , zich zo blijft uiten op internet, Ik zou zo geen klant van Jesse willen zijn, wetende dat hij zijn vak blijkbaar toch niet zo goed verstaat.
    Daarnaast hebben al deze personen nu een strafrechtelijk onderzoek aan hun broek vanwege smaad en laster. Uiteraard hebben zij in de loop der tijd geprobeert deze klachten te temperen, maar het kwaad is al geschied, dat kun je niet terug draaien.
    Gewenste Oplossing:

    Als er eens een intiligent persoon in hun omgeving opstaat en deze adviseert te stoppen met het plaatsen van klachten op internet en een dialoog aangaat om daadwerkelijk, als er problemen zouden zijn deze op te lossen door zelf eens initiatief te tonen en een goed voorbeeld.
    pen omdat hun lesniveau nog niet op examenniveau bleek te zijn. Dat zou je toch niet denken als je ontevreden bent.
    Ik ben een zeer ervaren rijinstructeur met meer dan 50.000 uur lesgeven in de afgelopen 15 jaar en het verbijstert dat deze drie personen allemaal om financiele redenen het nodig vinden mij te dwingen geld aan hun te geven vanwege een afwikkeling die ik op basis van de wet ( art. 704 BW) heb afgehandeld. Wellicht hadden deze personen hun geld direct terug gekregen, ware het niet dat er direct op internet op diverse sites door hun klachten werden gepubliceerd. Wetende dat dit ernstige schade aan het bedrijf zou kunnen berokkenen
    Mijn voorstellen om via een intermediar (VK incasso) tot een oplossing te komen is nu na een jaar nog niet door deze partijen in overweging genomen en blijven de klachten hier staan.
    De inkomstenderving en persoonlijke problemen aan mijn kant nemen hierdoor vanzelfsprekend toe en zijn buitenproportioneel gestegen.
    Hoe kan het zijn Dat bijvoorbeeld Jesse Uilenreef, die communicatie heeft gestudeerd in Utrecht en zelf een communicatiebureau heeft , zich zo blijft uiten op internet, Ik zou zo geen klant van Jesse willen zijn, wetende dat hij zijn vak blijkbaar toch niet zo goed verstaat.
    Daarnaast hebben al deze personen nu een strafrechtelijk onderzoek aan hun broek vanwege smaad en laster. Uiteraard hebben zij in de loop der tijd geprobeert deze klachten te temperen, maar het kwaad is al geschied, dat kun je niet terug draaien.
    Gewenste Oplossing:

    Als er eens een intiligent persoon in hun omgeving opstaat en deze adviseert te stoppen met het plaatsen van klachten op internet en een dialoog aangaat om daadwerkelijk, als er problemen zouden zijn deze op te lossen door zelf eens initiatief te tonen en een goed voorbeeld.

    Het is geen klacht over het bedrijf, maar wel over de manier hoe mensen denken, zich te mogen uiten en daarmee enorme schade toebrengen.
De klachten van Danita van Slooten, Jesse Uilenreef en Merlijn van der Molen hebben tot nu toe al duidenden euro’s schade toegebracht aan het bedrijf. Ondanks de vele verzoeken contact op te nemen met een bemiddelaar laten deze mensen de klachten staan op internet, waardoor er voor het bedrijf geen inkomsten meer worden gegenereerd, van waaruit zij een eventuele vergoeding zouden kunnen krijgen. IK heb ★ ★ ★ ★ ★
P. Hintzbergen –
    van [email protected]
    gevraagd om deze mensen nogmaals persoonlijk te benaderen omdat e oplossing met een telefoontje kan worden opgelost.
    De opmerkingen waren eerst vol van laster en smaad – dus strafbaar – en daarom is er ook tegen deze mensen aangifte gedaan. Het is inmiddels zo ver opgelopen dat er in mijn prive hierdoor heel veel problemen zijn ontstaan.
    Ik hoop dat deze mensen, en de mensen die in de toekomst op deze site klachten plaatsen zich realiseren, dat dit verstrekkende gevolgen kan hebben voor de tegenpartij.
    Er komt natuurlijk een moment dat de wederpartijen zich moeten realiseren Danita, Merlijn en Jesse , dat de schade die zij aanbrengen ook vergoed zal moeten worden, en dat indien zij nog iets van geld terug zouden willen hebben, dat bij deze verrekend gaat worden met de schade die mijn bedrijf lijd en dan nog niet eens over alle persoonlijke gevolgen die dit voor mjin gezin heeft gehad.
    Ik verzoek dan nogmaals Danita van Slooten, Jesse Uilenreef enMerlijn van der Molen deze acties van klachten te staken en mijn naam van internet te zuiveren.
    Cees Buijs
Rijbewijstalent
    Gewenste Oplossing:
    Dat klachten over mij en mijn bedrijf van internet verdwijnen, omdat de schade die veroorzaakt is buitenproportioneel is geworden ten aanzien van hun mogelijke vorderingen of emotionele waarden die eventueel geschonden zouden zijn.

    Ik heb dus geen klacht maar een reactie

    Dit is dus geen klacht, maar een reactie.
    Mensen zoals Danita van Slooten uit IJmuiden, Jesse Uilenreef uit Utrecht en Merlijn van der Molen uit Amsterdam vinden het nodig hun onvrede uit te spreken op deze site. Wellicht is hierbij niet verteld dat al deze leerlingen hun volledige pakket hebben gereden, en daarna nog lessen wilden bijkopen omdat hun lesniveau nog niet op examenniveau bleek te zijn. Dat zou je toch niet denken als je ontevreden bent.
    Ik ben een zeer ervaren rijinstructeur met meer dan 50.000 uur lesgeven in de afgelopen 15 jaar en het verbijstert dat deze drie personen allemaal om financiele redenen het nodig vinden mij te dwingen geld aan hun te geven vanwege een afwikkeling die ik op basis van de wet ( art. 704 BW) heb afgehandeld. Wellicht hadden deze personen hun geld direct terug gekregen, ware het niet dat er direct op internet op diverse sites door hun klachten werden gepubliceerd. Wetende dat dit ernstige schade aan het bedrijf zou kunnen berokkenen
    Mijn voorstellen om via een intermediar (VK incasso) tot een oplossing te komen is nu na een jaar nog niet door deze partijen in overweging genomen en blijven de klachten hier staan.
    De inkomstenderving en persoonlijke problemen aan mijn kant nemen hierdoor vanzelfsprekend toe en zijn buitenproportioneel gestegen.
    Hoe kan het zijn Dat bijvoorbeeld Jesse Uilenreef, die communicatie heeft gestudeerd in Utrecht en zelf een communicatiebureau heeft , zich zo blijft uiten op internet, Ik zou zo geen klant van Jesse willen zijn, wetende dat hij zijn vak blijkbaar toch niet zo goed verstaat.
    Daarnaast hebben al deze personen nu een strafrechtelijk onderzoek aan hun broek vanwege smaad en laster. Uiteraard hebben zij in de loop der tijd geprobeert deze klachten te temperen, maar het kwaad is al geschied, dat kun je niet terug draaien.
    Gewenste Oplossing:

    Als er eens een intiligent persoon in hun omgeving opstaat en deze adviseert te stoppen met het plaatsen van klachten op internet en een dialoog aangaat om daadwerkelijk, als er problemen zouden zijn deze op te lossen door zelf eens initiatief te tonen en een goed voorbeeld.

    Het is geen klacht over het bedrijf, maar wel over de manier hoe mensen denken, zich te mogen uiten en daarmee enorme schade toebrengen.
De klachten van Danita van Slooten, Jesse Uilenreef en Merlijn van der Molen hebben tot nu toe al duidenden euro’s schade toegebracht aan het bedrijf. Ondanks de vele verzoeken contact op te nemen met een bemiddelaar laten deze mensen de klachten staan op internet, waardoor er voor het bedrijf geen inkomsten meer worden gegenereerd, van waaruit zij een eventuele vergoeding zouden kunnen krijgen. IK heb ★ ★ ★ ★ ★
P. Hintzbergen –
    van [email protected]
    gevraagd om deze mensen nogmaals persoonlijk te benaderen omdat e oplossing met een telefoontje kan worden opgelost.
    De opmerkingen waren eerst vol van laster en smaad – dus strafbaar – en daarom is er ook tegen deze mensen aangifte gedaan. Het is inmiddels zo ver opgelopen dat er in mijn prive hierdoor heel veel problemen zijn ontstaan.
    Ik hoop dat deze mensen, en de mensen die in de toekomst op deze site klachten plaatsen zich realiseren, dat dit verstrekkende gevolgen kan hebben voor de tegenpartij.
    Er komt natuurlijk een moment dat de wederpartijen zich moeten realiseren Danita, Merlijn en Jesse , dat de schade die zij aanbrengen ook vergoed zal moeten worden, en dat indien zij nog iets van geld terug zouden willen hebben, dat bij deze verrekend gaat worden met de schade die mijn bedrijf lijd en dan nog niet eens over alle persoonlijke gevolgen die dit voor mjin gezin heeft gehad.
    Ik verzoek dan nogmaals Danita van Slooten, Jesse Uilenreef enMerlijn van der Molen deze acties van klachten te staken en mijn naam van internet te zuiveren.
    Cees Buijs
Rijbewijstalent
    Gewenste Oplossing:
    Dat klachten over mij en mijn bedrijf van internet verdwijnen, omdat de schade die veroorzaakt is buitenproportioneel is geworden ten aanzien van hun mogelijke vorderingen of emotionele waarden die eventueel geschonden zouden zijn.

  5. Danita

    Pas op voor rijlessen bij Cees Buijs voor oplichting !

    In het begin ging het goed met de rijlessen bij Cees. Wel vaker onprofessioneel afgezegd en chaotische planning en communicatie. Ook wilt hij altijd op de automaat rijden en niet op aan schakel – ook al wil je dat. Hiervan zijn al vele klachten door hem laten verwijderen ben ik achter gekomen, jammer genoeg te laat.. Nadat mijn lessen van lespakket op waren, heb ik op advies van Cees nog 15 rijlessen aangeschaft. We zouden deze rijlessen gebruiken voor het oefenen van mijn examen en ik zal dan een proefexamen hebben (die al in mijn eerder aangeschafte lespakket zat) en als ik daarvoor geslaagd was een officieel examen doen (ook al aangeschaft).

    Voor mij is dit ook zoals de vele andere gedupeerde alsnog erg veranderd en slecht afgelopen. De rijlessen zijn niet gereden. Ik heb geen proefexamen en examen kunnen doen. De proefexamen + rijlessen waren weer afgezegd door een onprofessionele reden en manier, een paar dagen van te voren zonder bericht of uitleg, terwijl het al maanden vast stond. Daarna waren er zonder mijn instemming examens aangevraagd die ik niet wou. Hij luisterde niet toen ik vroeg om te annuleren en dat ik het op een schakel wou doen etc. Toen had hij plotseling een burn-out en kon niks meer gereden worden.

    Ik heb dus én geen proefexamen én geen officieel examen én geen 15 rijlessen gehad. De communicatie hierover is heel moeilijk. Ik wordt namelijk steeds aangevallen en er wordt steeds bedreigd met facturen die ik volgens hem moet bij betalen, rechtszaken en de politie die hij op mij af wilt sturen. Ik ben een meisje van 19 en dit komt dus erg hard aan van deze man. Ik heb ook mijn 1000 (!!) euro nog steeds niet terug gezien na alles te proberen, hij heeft mij dus opgelicht.

  6. Jesse Uilenreef

    GA HIER NIET RIJDEN!
    De ervaringen die ik hier heb gehad zijn echt te belachelijk voor woorden.
    Er is te veel gebeurd om allemaal te beschrijven en dan nog niet gesproken over de kwaliteit van de rijlessen.

    De houding van Cees in de rijlessen is heel raar, opmerkingen als je sloopt mijn motor, het spelen van taxi voor zijn dochter, de opmerkingen die hij maakt over/tegen andere (vrouwelijke) leerlingen en standaard altijd te laat komen. Elke keer bleef ik me maar verbazen over de gebeurtenissen.

    Ik ben gestopt omdat het voor mij duidelijk was dat ik hier mijn rijbewijs niet ging halen en dat het me voorlopig nog geld zou blijven kosten. De rijlessen die ik NIET heb gereden heb ik teruggevraagd (aangezien ik een pakket had afgenomen) maar dat lijkt te vergeefs. Telkens weer een ander verhaal en het wordt nu duidelijk dat ik dat geld niet terug ga krijgen. Vervolgens zijn er nog een hoop rare dingen gebeurd de waarbij hij persoonlijk heel dichtbij kwam en ik hem telefonisch heb moeten blokkeren.

    Cees is simpelweg een oplichter en ik raad iedereen af om hier te gaan lessen.

  7. Merlijn van der Molen

    In het begin leek alles prima te verlopen met Cees. Uiteindelijk is dit echter veranderd in een hele bizarre ervaring. Om een lang verhaal kort te maken: Cees houdt zich niet aan afspraken, is onbetrouwbaar, onprofessioneel en toont verbazingwekkend onvolwassen gedrag. Daarnaast dreigt hij mij ook nog aan te klagen wegens smaad toen ik vertelde dat ik mijn ervaring met hem zou delen. Ik zou er niet aan beginnen!

You may also like…

1
Rijschoolspecialist.nl
Logo